marți, 11 martie 2014

Cutie de bijuterii reconditionata

Aveam o cutie de lemn care a apartinut strabunicilor mei...simpla, invechita, deloc atragatoare asa ca m-am gandit sa o reconditionez putin si sa ii ofer un aspect shabby....

a
Am lipit intai cutia pentru ca prin unele parti se dezlipea...am vopsit-o cu vopsea acrilica intr-o nuanta de roz iar apoi am lasat-o la uscat. Cand a fost complet uscata i-am aplicat un al doilea strat de vopsea acrilica, de data aceasta alba. Am lasat o zi la uscat.
Am frecat apoi cutia pe alocuri cu hartie abraziva fina pentru a iesi la iveala primul strat de vopsea roz, am insistat putin pe la margini si colturi pentru a-i oferi in aspect invechit iar apoi m-am ocupat de decorat.
 Am luat una bucata servetel cu modelul cu care m-am gandit eu ca i-ar sta bine acestei cutii, am decupat partea cu modelul care ma interesa, am indepartat straturile de servetel fara model (2 la numar).
Cu o pensula am aplicat pe cutie lacul - lipici pentru decoupage (in zona in care am dorit sa asez modelul) iar apoi cu grija am asezat bucata de servetel cu modelul dorit pe cutie.Am aplicat apoi al doilea strat de lipici -lac cu foarte mare atentie ca sa nu rup servetelul si am lasat la uscat pana a doua zi.
A doua zi nu mi-a ramas decat sa dau cutia cu un lac de protectie pe baza iar apoi sa o las la uscat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu